Do you kiss on your first date?

Blev en knappt timmes plugg på ett cafe i dag, jag blev så road av att lyssna på ett par som verkade vara på "the first date". Den stackars tjejen fick inte en syl i vädret, killen gjorde bort sig rejält. Avbröt henne varenda gång hon försökte säga någonting.. Slutade att hon bara satt där uttråkad och nickade lite instämmande då och då.
killen: Berätta om dig själv!
Tjejen: Vad vill du....
Killen: *Avbrytande*Du behöver ju kanske inte berätta från födseln till nu direkt, skulle va sjukt jobbigt att höra..
Tjejen: jaha, jag gillar att dyka fast första gången blev jag typ "sjösjuk" så....
Killen: *avbrytande*Förstår precis vad du menar, när Jag och mina polare... (osv, en hel story). vad gör du annars då?
tjejen: Jag brukar..
killen: *avbrytande* vet du vad brukar gilla att göra...



Stannade på kicks på väg hem och köpte en ansiktsmask med choklad och sesam! Ska tydligen rengöra samt återfukta huden igen. Vilket jag verkligen behöver, min hud är totalt uttorkad. Dags för en ansiktsbehandling snart igen känner jag.
Så det blev en liten ta hand om mig själv dag.
La ansiktsmasken, gjorde ett saltfotbad (mina fötter är lika lena som babyfötter nu) och läste lite tidningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0