Följderna peppar mig

en näve cashewnötter till mellanmål, en ananas/mango smoothie från Brämhult till middag. Men jag mår riktigt bra, gårdagen var värre. Då hade jag huvudvärk, var trött och grinig. Jag tror att detta kommer bli lättare för varje dag som går (det hoppas jag i alla fall).
Det peppar en verkligen när man tänker på vad följderna blir

Så påverkas ens kropp av detox:
Håret blir tjockare och glansigare.
Ögonen får tillbaka sin lyster.
Du får klarare, slätare och vackrare hy!
Gifterna i fettdepåer och lever försvinner, dina organ funkar bättre.
Naglarna blir starkare.
Immunförsvaret stärks av all c-vitamin, betakaroten och antioxidanter

Kommentarer
Postat av: Linn

Du kommer klara hela veckan :) och jag är riktigt peppad inför min vecka nu! Tar med mig lite detox-snacks till dig ikväll :D :D

2009-02-06 @ 18:24:59
URL: http://linnoderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0