Fredag

Andra dagen och jag känner mig sådär motiverad faktiskt, det blev hett vatten med citron, samt lite annanas till frukost, en banan till mellanmål och till lunch slängde jag snabbt i hop en liten sallad. Samt att jag dricker en jäklar massa vatten.
Det känns tråkigt med sammsamma mat hela tiden, och man vet inte riktigt hur man ska följa detoxen. Det sägs att man ska avstå helt från mejeriprodukter, men å andra sidan så dricker de flesta smothies gjorda på sojamjölk samt att de har fetaost i sin sallad när de gör sin detox (lite förvirrande).
I går köpte Linn en mixer så jag hoppas att hon börjar med sin detox nu så jag får lite stöd och hjälp (motivation) att ta mig genom det här. Det är så mycket lättare om nån mer gör de samtidigt, då kan man peppa varandra.

Eftersom jag kör detox så blir det defenitivt inge alkohol i helgen, det blir en lugn helg! I kväll ska jag försöka spöa älskling i badminton! haha, får se hur det går. Ska bli riktigt roligt, ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Linn jag tror jag ska detoxa med dig nästa vecka .. men i min detox så får man dricka kaffe, röka fast inte så mycket och äta lax

men allt annat är förbjudet

2009-02-06 @ 15:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0