gott med jordgubbar

Det var ruskigt roligt att spela lite badminton i går, jag var väl kanske inte världsbäst men lite motstånd bjöd jag nog älskling på;D Sen mötte vi upp Linn och det blev en filmkväll hemma hos oss, utan en massa onyttigheter! Vilket var jäkligt skönt för min del, hade varit lite jobbigt att se dom sitta och tugga på en massa godsaker.
Nej i stället käkade vi lite jordgubbar! Mycket gott!!

Nu sitter jag och äter lite frukost, lite jordgubbar som blev kvar från i går och en massa vatten. Man ska ju få i sig 2 liter om dagen.Måste verkligen kämpa för att få i mig så mycket, det jobbiga är också att man blir så sjukt kissnödig hela tiden! Verkligen hela tiden också! Men men, tredje dagen nu, bara fyra kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0