Helgen som gått

I fredags skrev vi kontrakt för lägenheten! :D Inflytt i april, längtar redan..
Sedan blev det utgång med lite klasskompisar, drack lite vin på Clarion hotell innan det bar av till sturecompaniet.




Lördag morgon kom syster hit och lånade duschen samt käkade frukost, saknat henne mycket så även om hon bara var här tjugo minuter ungefär så var det mycket uppskattat.
På eftermiddagen mötte jag och lillen upp mormor och tog en drink med henne på Gondolen, hon hade vart på nå möten så vi passade på att säga hej till henne. Samt att hon passade på att lämna en massa saker till mig som varit kvar på Kungsholmen i ett halvår snart..
På kvällen blev det middag med Linn och Jerry, de kom hit och lagade ruskigt god mat! Mycket trevligt!

Idag har jag och lillen haft städ och tvätt dag, som vi brukar ha på söndagar. tråkigt att göra det men så jäkla skönt när det är gjort. .

Kommentarer
Postat av: matilda

hoppas ni hade riktigt roligt!

jag måste verkligen komma och hälsa på snart, det kryper i bena på mig vill bara sätta mig på ett tåg nu på en gång!

2009-02-04 @ 12:39:32
URL: http://mgkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0