Inge mer kaffe

Efter skolan blev det en vända på stan med lite gott och blandat folk från klassen, jag hittade som tur var ingenting. Jag måste försöka spara så jag har råd att köpa allt som behövs till lägenheten..

sedan mötte jag upp Linn för att ta en fika med henne, fika och fika. Jag får inte dricka kaffe, så det blev en smoothie för mig. Detta eftersom jag med typ världens sämsta självdiciplin ska ge mig in i att försöka klara en detox vecka, jag har nu klarat mig igenom första dagen och jag är redan less på det! Äta sallad varje dag i en vecka känns inte så lockade, och göra smoothies själv det var jag inte så bra på.
Ska bli spännande att se hur detta går, om jag verkligen klarar en hel vecka. Jag lockar mig med själv med att jag ska få köpa en fin klänning om jag gör detta. En till från Elise ryan kanske, det får mig ialla fall mycket mer motiverad att klara detta.
 

Kommentarer
Postat av: matilad

oh, det måste ju få dig motiverad! har också tränkt att prova på något sådant, men skulle nog aldrig klarar det, och har ine ekonomin för att unna mig sådant som gör mig motiverad;D haha

2009-02-05 @ 21:04:10
URL: http://mgkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0