koffeinets underverk!

Helt speedad, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Detta kommer låta mycket mycket märkligt. Dock har jag alltid varit lättpåverkad av koffein av någon konstig anledning. Efter att inte ha druckigt nå kaffe alls på över två och en halv vecka så drack jag en dubbel latte i dag när jag skulle plugga. Nu fyra timmar senare, är jag fortfarande helt speedad. Helt klar i huvudet, kan inte riktigt sitta still. Pluggade i tre timmar, har handlat, hämtat klänningen, diskat, plockat undan i lägenheten.. Sysslorna börjar ta slut.. Och jag kan inte sitta still. (det måste fan vara nå fel på mig)

För övrigt så älskar jag klänningen som jag beställde från Nelly, den var ännu finare i verkligheten. Det kommer bli perfekt till sommarens fester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0