Om det inte vore för blåsten

Om det inte vore för att det blåste så skulle det ha varit riktigt skönt ute i dag, det var klarblå himmel, det var sol! Och så länge det inte blåste så var det hyffsat skönt, men så fort det ens blåste lite granna så kännde man verkligen att var minusgrader. .

I dag hade vi kundpsykologi, denna lektion kändes just inte så givande. Jag var skapligt uttråkad, jag och linda roade oss med att ta detta kort.


Efter lunchen blev jag och jessica så grymt sugna på att shoppa så vi begav oss in till stan, jag köpte en klänning från elise ryan (igen, joo jag vet. Jag är helt såld i dom. Slänger ut en bild senare) och jessy var helt inne i nått rock stuk och letade bara efter nån rockig väst med nitar på (som vi dock aldrig hittade).
När man springer runt på stan sådär så börjar man sakna sommaren ännu mer, jag vill kunna gå i gladiator sandaler och shorts!! Kunna sitta på uteserveringar utan att frysa arslet av sig vore också trevligt.

vi tog en fika i sturegallerian

Kommentarer
Postat av: matilda

gud jag måste till sthlm snart blir hel tokig! :P . å ja klart man saknar sommaren speciellt när det är ca 1 meter snö och -15 ute

2009-02-10 @ 11:37:18
URL: http://mgkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0