Snö?

I dag beställde jag ett par ursnygga sandaler från Nelly, och vad händer? joo så börjar det genast att vräka ned snö.. Jag som är så sjukt less på snö, jag vill inget hellre än att ha sommar..
Nåja, de får stå här och se fina ut i nån månad innan de går att använda..

Skulle nog vilja ha ett par i brunt också, det är så fint. Nåja får se hur det blir med det där, måste hejda mig lite med shoppingen känner jag. Det är så mycket som måste köpas till lägenheten..

Trots att jag inte sovit en enda sekund i natt så släpade jag mig till skolan, för att sedan få reda på att läraren är magsjuk och alla lektioner i dag var inställda. Mailet som vi skulle fått hade försvunnit på vägen och inte nått oss.
Så det blev en vända ned på stan med Jessy och Åsa, som tur var så köpte jag ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0