Sommarens planer

Två inbjudningar till bröllop har kommit denna månad! Längtar redan till dem, jag älskar bröllop, det är så fint. Jag är som en sån där "gammal  känslig dam" som tycker att det är det finaste man kan göra och bara måste, måste fälla en liten tår av lycka..  Nej nej så illa är det inte:P

Då kanske man får träffa sin familj lite också, mamma och fredrik ser man inte röken av längre. Finns ingen anledning till att åka hem till Sandviken och hälsa på ett tomt hus (då de är fullt upptagna varje helg) och tidigast de har tid att komma över och ta en fika är i maj (för då ska det på nån mässa här)..
tänk att det krävs ett bröllop för att få träffa dom en hel dag!

Detta är även en ypperlig ursäkt för mig att shoppa lite till också, jag måste hitta en perfekt outfit till båda bröllopen. ;)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0