Torsdagen

Igår blev det först en vända på stan med Jessy, jag köpte denna underbara T-shirt med Heidi Klum. Tok billig, kostade bara 199:-.


sedan blev det middag, slänge i oss en ruskigt god kalkonsallad. Sedan hem till mig och drack ett glas vin samt fixade till sminket:)

Blev nått glas vin på Tiki med jacob, anton, lillen och linn, sedan tog jag, jessy och anton oss till Solidaritet. Där det inte var nått vidare drag alls. Det blev en ganska tidig kväll och något vidare partyhumör dök dessvärre inte upp heller.
Det roligaste på kvällen var att åka taxi hem, vi hade världens trevligaste taxichafför. Pratade på som fan, vi stannade och köpte mat på sleven samt en kaffe till chaffören sedan körde han hem oss. Illa nog så glömmde vi ta hans direktnummer.


Här är en bild på klänningen som jag köpte i veckan.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Linnsey, det blir till att börja spana efter våran taxidriver på stan hädanefter han var en riktig man haha :D

2009-02-13 @ 17:59:47
Postat av: matilda

älska tröjan! och klänningen med för den delen!

2009-02-14 @ 12:23:12
URL: http://mgkempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0