Förkylningen som aldrig ger sig

Det började i julas som en liten förkylning, lite små snuvig bara som velat fram och tillbaka. Men senaste veckan har den varit extrem, kan inte andas alls genom näsan. Min enda chans att gå nå luft är att överdosa med nässpray, som jag gör precis innan jag ska sova.Vill inte använda det för mycket så det förlorar effekten. .

Kollat ut tre lägenheter nu som jag vill se på söndag, det jobbiga är bara att alla visninger ligger så sjukt tätt inpå, så det blir tufft att hinna med alla tre.men det ska fan gå!
Börjar bli riktigt less på visningar (redan, inte bra).. Jag har inte tålamod till detta, helt okej om det inte är nå mycket folk på dom. Men när det blir så där packat så man inte ens får nån uppfattning om lägenheten så känns det helt värdelöst. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0