Ge mig vår nu

Man blir totalt deprimerad av detta mörker och all snö..
Jag längtar verkligen till våren, förra veckan köpte jag mig en vårjacka i hop om att det skulle bli vår.
I dag för att inte bryta i hop totalt blev det två till vårsaker..


En gullig sommrig blus:)

Dessutom så köpte jag mig en riktigt vårig kavaj! Trodde aldrig att jag skulle köpa mig en kavaj, trodde jag skulle dissa den trenden totalt. Men jag insåg i dag att jag klär konstigt nog i kavaj så det blev denna från Zara.


Har precis kollat på femte avsnittet av The City (jag är fortfarande lika besatt!).. Det är så sjukt bra.
Här kan ni se det avsnittet;)
http://www.mtv.com/videos/the-city-ep-5-boys-night-out/1602843/playlist.jhtml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0