Nu är det onsdag

På lördag är det ännu en maskerad fest, börjar verkligen bli lite less på detta nu. Börjar bli riktigt tjatigt, senaste två inflyttningsfesterna var också maskerad, nu för det snart räcka. Efter detta tänker jag bojkotta maskerad..
Det är ju alltid kul med nå tema,jag funderar på om man skulle ha ett Black & White party på min och lillens inflyttningsfest (sen när den nu blir, först lär vi ju köpa en lägenhet)..
Just nu så leder vi ju faktiskt budgivningen på en i solna, fast frågan är väl bara hur länge till..


Undrar om man ska vara tråkig och köra samma utklädnad som sist?

Nu ska jag skriva ut en ny manual till vår expressomaskin (eftersom min kära sambo råkade kasta den) sen ska jag hälla i mig lite kaffe och sätta mig ned och göra våran hemtenta i marknadsföring. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0