Tillbaka till vardagen

Då var allt precis som vanligt igen. Skolan igång igen, vilket iåfs inte är så dumt men tidiga mornar är verkligen inte min grejj.
Det är ju nu som "svensken tar en vit månad" enligt metro, och kanske det inte vore så dumt?
Satsa på skolan, inge alkohol? Njaa låter inte helt riktigt som mig, men det ska bli väldigt lugnt ett tag nu framöver i alla fall. I helgen hade jag tänkt mig.
I kväll blir det bio med älskling, det blir nya Wallander filmen. Det valde jag sjävlklart, jag är ju en Beck och Wallander tönt. Enda svenska filmerna som jag gillar.
I morgon kommer lillens familj hit, då blir det middag på Jimmy's (hmm, borde kanske ta och boka bord).
Sedan  på söndag så ska vi på visning på en lägenhet som jag tyvärr helt har kärat ned mig i (typiskt, typiskt mig). Lite rädd att jag kommer bli så besviken för den ser ganska svårmöblerad ut på bilden Men det visar sig väl när vi kommer dit:)

I går beställde jag hem två vardagsklänningar från stylebystars. ojojoj, vilken snabb leverans! De kom i morse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0