Tvätt dag..

Jag avskyr att tvätta (undrar hur många ggr jag sagt det). Jag och lillen brukar alltid tvätta tillsammans på söndagar, men den tiden var tagen sist vi skulle boka. Sen har det glömts av och rätt var det var så hade vi jätte mycket tvätt, så i dag kilade jag ned och såg att det fanns en ledig tvätt tid så nu har jag snart gått igenom all tvätt.
När jag ändå höll på så har jag rensat ur min gaderob samt mina smycken, man samlar på sig allt för mycket..

Ikväll så blir det bio, jag och lillen ska gå och se pride and glory. Nån action film, jag fick ju välja sist så nu är det hans tur att välja..


Kommentarer
Postat av: johanna söderberg bäst i världen!

Hörru du får inte slänga dina kläder!! som du rensar ur, johanna kan hitta något fint där ;)

2009-01-23 @ 17:36:21
URL: http://johannasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0