öltorsdag

I går jobbade lillen sent, men själv blev jag som tur var inte ändå. Glad, jerry och knös kom över och drack lite öl. Jag försökte avleda allt jobbsnack med att visa Diversity som vann Britans got talent. Det funkade fin fint! Det var som i trans, ville se det om och om igen..
Sen kom lillen hem och anslöt efter en hård dag på jobbet:)
Trevligt mitt i veckan så där.

I kväll blir det en myskväll med älskling, ska laga fin fin middag åt han och bara myyyysa. Han blev superglad i går, när jag va på stan och gjorde en massa kap så gjorde jag även det allra bästa kapet. En klocka åt han, med vit urtavla. Han älskar den! Och den tyckte jag att han förtjänade!

Kommentarer
Postat av: Linn

Lite roar dom små (jerry, glad, knöös) ;) Diversity var riktigt grymma!

2009-06-06 @ 10:35:19
URL: http://linnoderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0