Ännu en helg

har gått. Fan vad tiden går snabbt, men ändå verkar det inte bli vår snart.
I går blev det en vända på stan, sedan middag med glad och maria på en indisk resturang (Cumin Club), helt otroligt gott var det. Men starkt. Blev lite vin och kortspel hemma hos dom senare och jag och lillen sov även över där.
Lunchen blev på stan och nu är jag äntligen hemma igen, och har egentligen ingenting vettigt alls att dela med mig av.

Fredrik fyller år i dag! Shit, bara ett år kvar till gubbe! Nästa år blir det storfest! Grattis grattis i alla fall! Saknar dig, saknar allihopa. Framför allt syster som jag fått en så sjukt bättre relation till nu när vi  bor isär och inte kan rota i varandras garderober.

I kväll kommer jag vara bänkad framför tv:n, först lite OTH, sedan gossip och efter det så ska jag garva till Wipeout! Tror att det kommer vara riktigt bra, ser så sjukt jäkla roligt ut. Men ont måste göra alltså:P
Om det är nått jag har så är det skadeglädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0