Det har varit helg

och helgen har spenderats i dalarna, i lilla Avesta. Helt ärligt så var det knappast ett dugg roligt att vara tillbaka. Det var lite roligt att träffa människor man inte sett på länge, men shit vad glad jag är att jag flyttat där i från. Det är en viss stämmning/känsla i avesta, som jag inte gillar. Inte gillar alls. Jag trivs här, jag gillar "storstan" eller vad man ska kalla det;)

Men jag spenderade massor med tid med mina små syskon Wilma och Emilia om dom har varit saknade!!!
Det blev en massa kortspelande, jag fick tokstryk i vändtia, men vann överlägset hela tiden i finns i sjön (nej jag är ingen sådan där snäll storasyster som låter den mista vinna bara för att den är liten och söt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0