Fika och avundsjuka

Tog mig in till stan för att fika med Linn, riktigt roligt att se henne igen. Hon har varit borta ett tag nu.
Hon var mer brun än vad jag väntat mig, och jag blev så sjukt avundsjuk. Hon har spenderat senaste veckan i Egypten, och bara latat sig i solen och havet. Jag vill också bli brun (inte solarie brun, utan sol brun. Solbränna har en så mycket finare gyllene färg än solariebränna). Hon var så brun och fin, det riktigt lyste om henne!
Hon hade fått en dos sommar (värme+sol+bad), precis vad jag skulle behöva just nu.

Laddade upp med lite nagellack i dag som kommer få matcha min bränna i sommar i alla fall (vilket gör att jag längtar ännu mera).
Dessa färger ( från mavala) kommer synas på mina naglar

1. Freshy
2.Nice (nummer 72)
3. Black (nummer 48)






ledigt mysigt klädd outfit i dag,
sköna jeansleggings från gina,
vitt linne från bikbok och svart cardigan från H&M
och väska från DKNY



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0