Man är ju fortfarande en teen

Ju äldre man blir ju mer bakfull blir man, eller? När de galna (dvs unga fjortis) åren då alkoholkarriären tog fart så visste man inte vad bakfylla var, de är få gånger som jag verkligen varit riktigt riktigt bakis. Men det verkar som att ju äldre jag blir ju mer bakfylla får jag uppleva. Ju mer sliten och trött är jag dagen efter.
Men nu låter det ju som att jag är närmare 30, när jag inte ens fyllt 20 än. Jag är ju trots allt bara en "teen" fortfarande, men ändå så var jag mer död än levande i går.
Kallsvettningar, skakningar och illamående hela dagen (jag var verkligen zombie), till och med i dag så känns det lite men idag är jag åtminstonde människa igen!
Fick i uppdrag av åsa att hitta ett bakispiller till henne i födelsedags present som verkligen FUNKAR också! Om det skulle dyka upp ett sådant någonstans, skulle ni kunna informera mig om detta då?

Men kan det vända när man passerat 30, börjar bakfyllan minska då?
De gånger jag sett min mor varit ute och kommit hem vid fyra, så har hon ändå varit värsta dyrasellkaninen kl sju på morgonen! Pigg, go och full fart iväg för att skjutsa syskonen till matcher osv osv.
Hur går det till?! jag kan ju tycka att eftersom jag ändå är en kopia av henne utseende mässigt att jag kunde ha fått ärva den genen också! (det vore inte mer än rättvist)


Kommentarer
Postat av: Linn

Resorb Brustablett: Vätskeersättning består av 20 st brustabletter som återställer kroppens vätske- och saltbalans <- Detta gör att man inte är lika uttorkad dagen efter och skallebanken blir lindrigare. Rekommenderat snacks för "dagen efter" är Tortillachips Cheese + Coca Cola.

2009-03-16 @ 12:41:35
URL: http://linnoderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0