Men vi skulle ju bara äta middag?

Det skulle vara en lugn kväll, jag skulle vara fit for fight i dag ändå vaknar jag med jordens bakfylla och vinet från gårdagen kommer upp och hälsar på igen (ett mindre trevligt besök måste jag påpeka)
Det blev middag med Jessy på East, jag råkade kanske överdriva något med den grymt starka såsen men det var underbart gott. Och lite vin till det, sen lite mer vin och yttligare lite vin, sen när anton, jacob och linus kom så kom även shots in i bilden, sen var Linnsey inne i dimman...

Kl 17:00 är jag människa igen, fit for fight, redo för nattens bravader. Vi ska fira Maria som fyller 23, det kommer firas med en femkamp på Ballbreaker. 


Kommentarer
Postat av: Jessica

"det blev bara en lung middag" ;D

Vad snygg du var på bilden snygglinn!

2009-03-29 @ 15:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0