Sovmorgon

Haft en grymt slö lördagsförmiddag, sov till halv elva sedan har jag legat och kollat på en massa OTH avsnitt fram tills nu, kl ett. Slött, slött.
Men så får det vara när det är helg!
I går var jag sminkmodell åt KAOS, fick två olika makeuper i härliga vårfärger! (slänger upp bilder sen så fort jag får dom).
Sedan blev det nån öl/vin (för min del vin) med glad och maria och deras vän från Australien som var här och hälsade på i kylan. Då kunde ju jag inte låta bli att fråga om hon det är så mycket ormar i  australien som alla snackar om, jag har ju alltid velat åka dit och kollat på kängrus och delfiner. Men jag är totalt livrädd för ormar. Tydligen så hade hon aldrig sett någon fri ute, jäkligt skönt att höra.
Då kanske man vågar ta sig dit.

I dag ska det bli riktigt roligt att träffa johanna, en vän från Sandviken är här och gör sthlm i helgen med sin pojkvän. Var så grymt länge sedan jag träffade nån från sandviken överhuvudtaget, så detta ser jag fram emot så sjukt mycket!!
SKa göra mig iordning nu och möta upp dem på stan!

Kommentarer
Postat av: johanna söderberg bäst i världen

Det var jätte roligt :) vi kommer i sommar igen! :D hälsa LILLEN!

2009-03-22 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0