Tisdag

I dag har jag bokat en intensivkurs i sommar så jag kan få ett körkort någon gång, helst innan 30 års åldern. Det var väldigt tufft att få tid, men de kunde klämma in mig. Det enda problemet var halkbana, då de inte fanns tid för den då (har bara tid att vara i sandviken i två veckor) men den kan fixas här i sthlm.
Precis, jag kommer göra intensivutbildningen i Sandviken, då jag redan är inskriven där och jag gillar deras lärare och bilar.

I dag är vi lediga. Jag gillar inte att ha lediga dagar mitt i veckan, alla andra jobbar eller går i skolan under dagen så det finns inte så mycket att roa sig med. Det blir lite plugg, lite slapp. Borde egentligen tvätta och städa i dag, ska kila ned och kolla tvätt tider snart tänkte jag. Men det känns ju inte så lockande.


Hittade lite ruskigt gammla kort på mig i går. De första är ca 4 år gammalt och tog precis när jag började gymnasiet, de andra togs i tvåan tror jag. förändrats har jag ju gjort ser jag, väldigt mycket också skulle jag vilja påstå.
Shit vad fort tiden går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0