Änglar och demoner

I går blev det bio, änglar och demoner. Den var helt okej, Da vinci koden var ju grymt mycket bättre, går inte att jämföra. Men den var värd att se.
Dessvärre så dog ljudet mitt i filmen, så i fem minuter var vi utan ljud innan nån stackare nära dörren gick ut och sa till personalen.
Och som vanligt med min tur så hamnar jag alltid bakom någon lång människa med sjuukt mycket volym på håret.. Så jag fick sitta och sträcka på mig hela filmen. just my luck!

Sedan blev jag så otroligt glad och nöjd över min sambo, credit till han. Som hade tvättat under dagen, så det enda jag behövde hjälpa till med var att hämta tvätten. För mig som hatar att tvätta så är dett jätte tacksamt.

Nu ska jag hälla i mig morgon kaffe och återgå till jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0