Börja skriva igen?

nu var det grymt länge sedan jag orkade skriva någonting, men ska försöka ta tag i det igen.
Praktiktiden rinner förbi alldeles för snabbt känner jag, skulle vilja vara kvar mycket längre..
Men men, annars har kubb/grill säsongen kommit i gång. Invigde kubbspelandet i lördags, vilket var riktigt roligt!
Tänk, det är helt otroligt att man blir så mycket bättre med lite vin i kroppen.

Lyckades inte roffa åt mig nå sommarjobb i stockholm, så sommaren kommer spenderas till största delen i sandviken, där sommaren börjas med en två veckors intensiv kurs sedan kommar jag jobba i två/tre veckor, sen stockholm två veckor, och sedan sandviken för en veckas jobb igen.
Hade velat spendera hela sommaren i stockholm, men man kan ju inte alltid få som man vill.

nu ska svepa i mig kaffe och go back to work.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0