Matthew Willamson

I dag släpptes andra delen av Matthew Willamson for H&M, samma hysteri som sist?
Jag antar det, för senan halv elva i morse så har det strömmat in plagg på tradera. Och jag stör mig fortfarande lika mycket på sånna människor, som roffar åt sig allt det kan och säljer det för dubbla priset på tradera. Det har startat en egen liten verksamhet och tjänar pengar på detta, för om de inte får det sålt så har det ju 14 dagars öppet köp. Så nå pengar förlorar de ju inte..
Jag avskyr detta, tycker det är så fult gjort. Lämna det till de som verkligen vill ha plaggen.

Denna gång har de iaf släppts på lite mindre butiker i mindre städer, läste att det till och med släppts i lilla avesta (som inte är så fashion) och i Valbo köpcentrum ( det har jag iaf lite lättare att acceptera då det ligger så nära Gävle).
Kanske ska man skicka dit mammsen, skulle så gärna vilja ha den rosa bikinin.

Kommentarer
Postat av: vickis

men herregud. avestas H&M är väl en affär som alla andra.

2009-05-15 @ 14:32:29
URL: http://viktoriareimfors.blogg.se/
Postat av: Jessi

var glad att du har lämnat avesta och kommit till oss Linnsey, när dricker vi vin och kör en runda på stan Honey?

2009-05-15 @ 19:41:34
Postat av: Linnsey

Jag menade att avestas människor inte är så fashion..

Du jessi det är jag med glad för! :) Jadu, jag sitter och dricker vin just nu, saknar dig dock. Ta igen det nästa helg?

2009-05-16 @ 19:25:25
Postat av: vickis

tydligt det du, linnsey?

2009-05-17 @ 18:22:29
URL: http://viktoriareimfors.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi spikar helgen som kommer, Middag East?

2009-05-18 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0