25% större 125% mer folk

I dag öppnade nya delen i Kista galleria, vilket firas med massor av rabatter osv. Jag kilade ned på lunchen för att spana in de nya butikerna en snabbis.. Och fick mig en chock, klockan var inte mycket men shiiiit vad mycket folk det var!!! Det gick fort i kassorna, så det va inga större problem att handla, utan de som tog tid va att ta sig fram till affärerna i gallerian. De va helt gaaalet mycket folk. Dret var kö för att komma in på expert! Ingen aning om vad de hade för öppningserbjudande men kön va minst 15 meter lång utanför butiken!

Jag sitter och funderar på om jag ska orka göra ett sista ryck när jag slutat och titta ordentligt. Det blev så himmla hetsigt och stressigt där på lunchen när man mitt i allt skulle hinna slänga i sig mat och sedan hinna tillbaka till praktiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0