Även tattueringar går i trender

Att även tattueringar går i trender är väl ingen nyhet, alla kommer väl i håg när de skulle vara rosor, sen kinatecken, tribaler, i svanken, stjärnor...
Det allra senaste som till och med jag fastnat för är att man gör dom i vitt!!

Aldrig tänkt tanken tidigare, men det är ju galet snyggt! Stilrent och det liksom bara glänser till lite lagom diskret på huden.
Jag har varit i tattueringsbanorna länge nu, och har till och med kommit så långt att jag troligt ska i väg och göra ett pricktest snart (för att se om jag är allergisk mot färgen), kanske ska man göra den i vitt i så fall?





Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag har länge kolla på en vit tatuering eftersom den inte är lika synlig. Jag älskar dom!

2009-11-25 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0