Det brinner ju!!!

nej det är nog bara att konstatera, jag skulle då inte bli nån vidare hemmafru jag inte!
Till beck filmen ville ju självklart äta tacos och jag tänkte då att jag skulle värma skalen, så jag vred väl på ugnen (lite för hög värme kanske, råkade bli en 200 grader) och slängde in skalen på gallret (som satt lite för högt upp). 
Lillen efter ett tag: Ska det blinka så där? och ska det ryka?
öppnar luckan och ut kommer eldsvådor. Stänger snabbt och stänger av ugnen. Jag skriker och hoppar och får allmänt panik..
Vickis står lite halvchockad och önskar att hennes nya kök ska klara sig. Ser lite fundersam ut, "ska jag strypa linn eller inte?". Hon bestämmer sig snabbt för att säga: jaa men favorit i repris, pappa i sälen 99!
Lillen snabbt upp med luckan igen med grillvante på handen, tar ut gallret, på gallret ligger tacoskalen som brinner för fullt! Slänger ned det i diskhon och på med vattnet!
Äventyrsfulla söndag!!!
Jag är då verkligen ingen talang i köket!!


(stackars spisen, men den klarade sig bra!)

Kommentarer
Postat av: vickis

TOKFAN!! men jag älskar dig ändå

2009-11-02 @ 22:14:14
URL: http://viktoriareimfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0