Halvvägs till 40!

I helgen va jag i sandviken och firade mitt 20 års fyllande med släkten. Har haft en galet trevlig helg!
I går va min födelsedag och så fick man helt plötsligt gå på systemet. VIlket jag också självklart gjorde, så nu är kylen laddad med skumpa!
Dagen firades med skumpa och plåtning med Kempe! Vilket måste ha varit den roligaste plåtningen vi gjort hittils:P Gick all in och hade verkligen skit roligt!
Under dagen har även min mobil legat och blippat hela tiden, det har trillat in massa fina kort samt blommbud. Tack så himmla mycket allihopa för uppvaktningen!
På kvällen lagade lillen middag till mig och det blev en lung kväll hemma.
Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nått, men kan inte sova om nätterna. knappt sovit nått under helgen och inte senaste två nätterna nu heller, kasnke fått mig en till två timmars sömn per natt. Vet inte vad det är frågan om.
Men det visar sig väl om jag ligger sjuk i helgen!
Vilket jag verkligen hoppas inte ska ske! Eftersom jag har planer på att tömma de där flaskorna i kylen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0