kaffet i handen

Och så var det redan tisdag. Idag var en jobbig morgon, jag hade ingen ork, jag snoozade in i det sista. Och nu missbrukas det kaffe.. Min mobil har flippat ur också, helt plötsligt i går gick det inte att ta emot sms, skicka sms, ringa eller ta emot samtal.. "Täckning"symbolen hade bytts ut mot en 3:a och nån konstig symbol under som såg ut som vågor:S Heeel skumt!
va så i några timmar, när jag kom på det försökte jag stänga av mobilen vilket inte gick, den hängde sig.. Så de bev till att rycka ur batteriet och efter det så funkade det..
Lär jag byta ut den redan? jag har inte haft den länge alls, min älskade Nokia E71. Sen i våras tror jag att jag haft den, eller nått sånt. Mars nån gång kanske.

Men men, får se hur länge den överlever. Är ju galet sugen på Iphone 3GS nu. Har tidigare inte gillat Iphone, men helt plötsligt fick jag ett gaaalet sug efter en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0