Måndag och jag mår

oförskämt bra.. Efter en helg helgs vila mår jag gaaalet bra, jag är pigg! Jag orkade till och med sminka mig ordentligt och käka frukost framför The voice på tv i morse.. Det är inte ofta vill jag lova..

Men tillbaka till verkligheten och praktiken igen. Veckorna går gaaalet snabbt och denna vecka kommer väl försvinna lika snabbt som den började antar jag.
Fick hysteri efter en silver/grå melerad oversize top från hm som sålde slut i sthlm på tio minuter, fick tag på den i guld men vill ha den i silver. Och YES! säger jag bara, jag tar telefonen och ringer till Hm i avesta (där jag är född) och såklart finns den kvar där! Så nu hänger en undanhängd åt mig där, nu ska jag bara hitta nån som skulle kunna vara gullig och hämta den åt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0