När jessi spårar

till saken hör att Jessi spanar in en italiano.
Får sms av jessi helt out of the blue:
"Jag kom att tänka på en sak, jag har inte haft så mycket exotiskt sex (icke svenska), hans sperma kanske smakar sangria, var tror du? eller är det spanskt kanske?"
Jag hakar på:
Sangria är spanskt. Men om vi tänker i dom banorna så borde ju fransmän smaka champange?
Får tillbaka: Åh jag som älskar skumpa! om man blandar en fransman med en portogis tror du man får fram en smakfull bellini då?


resten är inte rumsrent så det får stanna i min mobil:P

Kommentarer
Postat av: Jessi

Jag Gillart ;) båden italianon, sangrian och skumpan.. ska det smaka så ska det haha

2009-11-06 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0