sthlm glow

I dag har jag kännt mig aningens trött, uttråkad och less på allting. Tror de var vädret som gjorde de, mörkt och regn den kombinationen gillas inte. Efter praktiken så va jag ned på stan och mötte jessi en vända innan jag begav mig i väg för att leta efter sthlm glow där är en ansiktsbehandling väntade mig.
Hitta gjorde jag inte, gick gjorde jag länge, spöregna gjorde de, kallt va de, de va nära att jag gav upp och fick ett phsykbryt på Lillen som inte kunde förklara vägen för mig på telefon. De slutade med att Maria fick ta över vägbeskrivningen och helt plötsligt så hittade jag det!
In i värmen och njöööt av en 90 minuterns lång ansiktsbehandling.. Att man inte unnar sig sånt mer? Det är ju så underbart, det var nästan så att jag somnade till nån sekund där.
Dessutom världens gulligaste och trevligaste tjej som jobbar där också, ska försöka ta mig dit på glögg/mingel kvällen nästa onsdag!
nu ska jag bums i säng och somna på direkten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0