Summer turns to snow

Jag är inne i ett höstmörker och i ett mysigt sådant.. Kvällerna spenderas med en filt och en bra bok, tända ljus, mys med älsklingen och de bästa serierna. Och jag bara myyyyser. Det finns en charm med hösten/vintern ändå. Även fast jag är den mest negativa människan mot just kylan så känner jag hur jag börjar vänja mig och riktigt ser fram emot julmys. Strosa runt på julskkyltningen på Grönan, dricka glögg och handla julklappar.
Dessutom till råga på allt så sitter jag här och funderar på en vit helg till helgen, det var väl ett bra tag sen kan jag tänka mig. Vågar inte tänka efter.

Nej nu ska jag mysa ned i soffan och titta på senaste Gossip Girl avsnittet.
jusstia, avestabor glöm inte bort att rösta min lillasyster Emilia Lindeblad till Avestas Lucia 2009, och Sandvikenbor ni röstar på min andra lillasyster Rebecca Rydberg till Sandvikens Lucia 2009!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0