tacos kväll

Efter praktiken i dag så kom linn över för en slapp/tjej/tacos kväll.
Tacos, lika galet gott som vanligt. Sen blev det till att se nya gossip girl och how i met your mother.
Serienörd som jag är, men jag är helt besatt i dom. Efter det blev det till att kolla på desperate.

jeje, om mindre än en vecka så fyller jag 20! och en återkommande fråga på sista tiden har varit "vad önskar du dig". Älskade den frågan som yngre, men inte längre. nu tycker jag mest att det är jobbigt,  jag har ingen aning. Ett par snygga skor sitter aldrig fel, eller en snygg väska. Men eftersom smaken är som baken så blir ju det där jätte svårt också.

För att fira mitt 20 års firade så åker jag på kryssning och de som känner att de vill följa med och fira, boka in er på silja galaxy sen 12:e dec!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0