The worst break up!

folk som gnäller på att de blir så elakt dumpade och vilka svin deras killar är kanske ska börja tänka om. Jag fick höra de elakste jävla "dumpadet" någonsin i går. Min vänninas vän va det som råkade ut för detta och inga namn kommer nämnas..
I alla fall så ska tjejen och hennes pojkvän resa runt  i Asien i ett halvår. Vilket hör till saken att han har gjort tidigare men inte hon. De hinner inte mer än komma till första stoppet innan han dumpar henne, lämnar henne där och drar till ett annat land i Asien. Vem lämnar nån i ett vilt främmande land som man aldrig vart i? Jag skulle inte ens lämna min värsta fiende själv där!
Tre nätter hade de endast förbokade, så förstå paniken när hon själv måste försöka hitta nånstans att bo, och ta sig hem och hon dessutom aldrig någonsin i hela sitt liv varit där..

hur elakt dumpad man än blir här hemma så har man åtminstonde sitt hem och sina nära och kära där. Att inte ha någon i ett främmande land måste ju verkligen vara mardrömmen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0