Världen är alldeles för liten

I går hade jag och lillen två år och detta firades med hotellnatt och spa på Hotell Elite. Efter en middag på Grappa och jag stiger in i hotellrummet så blippar det till i min mobil, sms från min släktning veronica
"Jag såg dig nyss på hotell Elite"
Sen ringer hon upp "ut i koridoren!
jag ut i koridoren snabbt som fan, och javisst där står hon och ser nöjd ut. Visar sig att hon och henric firade ett år och de hade tydligen också käkat på Grappa, och precis kommit tillbaka till hotellet. Så vi måste ha suttit där samtidigt och så bodde vi i samma koridor på hotellet.

Så det blev ett glas vin med dom.
I morse på frukosten så hann vi inte mer än sätta oss innan Lillen hittar en barndomskompis från Avesta som va där över helgen med sin tjej. Tjejen visade sig vara dotter till min pappas grannar i avesta! Hur liten får den här världen vara?!

Efter frukosten blev det i alla fall massage och kurbad, huuuur mysigt och skönt som helst!

Nu blir det lite adventsmys, glögg och risgrynsgröt. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0