Världens längsta sovmorgon

Inte förrän kvart över tolv behagade jag stiga upp idag.. men shit vad utvilad jag känner mig, de där behövde jag verkligen.
Nu på förmiddagen blir de till att gå ut ocg gå en sväng, uträtta lite äreenden och kanske om jag orkar och lyckas övertala mig själv städa...
Ikväll blir det också en lugn kväll, det blir bio med Lillen. Ska ske New Moon så hoppas på att den är minst lika bra som första filmen, men av att dömma efter kritiken så ska den va de.

Haha hittade en bild i min telefon, som lillen älskar. Lagade mat men eftersom jag själv skulle äta och ingen annan såg jag förtillfället ingen mening med tallrik. Plus att stekpannan va varm så då håller sig maten varm längre. Mycket smidigt. Käkade dessutom i förkläde eftersom partyoutfiten var på under. Och att tappa stekta rödbetor på vitt linne är väl inget hitt.




Kommentarer
Postat av: Linn

Klockrent :D

2009-11-21 @ 14:22:03
URL: http://linnoderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0