Business Linnsey

Praktik på IBM, linnsey känner sig mer seriös än någonsin. Slut på slöa dagar i skolbänken, och impulsiva utgångar mitt i veckan. Det blir i fall en galen nerdragning.  Nu är det tidiga mornar och en kavajklädd linn om dagarna. Mitt vanliga kaffe missbruk har nu sakta men säkert gått över till te i stället, då det finns massor med te på praktiken så har jag druckigt det i stället, och börjar bli mer och mer besatt i det. Kanske man blir en te människa trots allt?
Har en hel del att lära mig, så kvällen blir späckad plugg..

Ha, får sms av jessi nån gång efter lunch på praktiken "Är på champagne provning".Låter som att jessi har hittat ett perfekt place för henne! Inte helt fel att få åka på champagneprovning på praktiken. Det skulle man ju knappast tacka nej till.


I övrigt så spelas 3 doors downs låtar konstant, galet bra!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0