En helg i dalarna kunde inte komma mer lämpligt

kl åtta kommer man äntligen hem efter en hektisk dag, praktiken sen raka vägen till skolan för att göra klart hemtentan med sandra. Egentligen skulle jag ha följt med jessica på ett event, men jag känner att nej jag orkar fan inte..
har inte käkat nått sen halv tolv, finns inge mat hemma, knäckebröd med keso får bli kvällsmaten. jag känner att det går bra nu.. Jag hinner inte med mitt liv, har vart sånna stressiga två veckor nu så jag vet inte om jag ens hinner andas..
Så det ska bli sååå skönt att få komma till Dalarna och bara slappna aaav!
och jag vägrar stressa runt som en dåre och försöka hinna träffa alla, jag tänker ta det lugnt! och dom jag hinner se, dom ser jag. that´s it!

Linn tänker andas ut! nu ska jag packa sen ska jag lägga mig ner i sängen och bara somna..


Kommentarer
Postat av: The one

Bra sagt.. :)

2009-10-30 @ 13:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0