Hej jag heter Linn och jag terroriserar telia

Haha stackars dom på Telia, dom måste ju bli less på mig, senaste två dagarna har jag varit in fyra ggr.
I går köpte jag laptopen och mobilt bredband, gick tillbaka i dag för fick det inte att funka, inte de heller så de bad mig återkomma lite senare. Så medans jag väntade på det så käkade jag middag med Matilda på Jensens, riktigt gott som vanligt. Marlene kom förbi och sa hej en sväng också:) alldeles för sällan man ser henne tyvärr.

Sen in på telia igen, de hade löst problem och allt skulle funka. Hem, satte mig, det funka inte, sprang tillbaka för att hinna innan de stängde.. de skrattade lite granna och sa "du skulle ju nästan kunna börja jobba här snart så ofta som du är här".
MEN!
Nu funkar allt så nu ska jag sluta terrorisera Telia butiken..
Och riktigt nöjd är jag nu med datorn också.. Det går bra nu..

Därmot har jag kommit på att jag är uttråkad på livet.. Jag är så less på vardagen..
Jag vill göra nått kul, känner för att ut och resa en sväng.. Alltså riktigt länge, ett halvår eller nån månad. Finns så mycket som jag vill se, Australien, Thailand, Indien, Nya Zeeland osv. Jag ångrar verkligen att jag inte tog ett år och gjorde det innan jag pluggade vidare....


Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja alldeles för sällan. Det får vi ändra på vännen!

2009-10-16 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0