I hate Sundays!

Denna söndag skulle jag allra helst vilja:

  • Ta en promenad runt Djurgården och gossipa och helgen
  • Dricka en chai och mara sitta och mysa på ett café i timmar
  • Käka tacos med gamla vännerna och ha beck-maraton (just like old times)


Men detta kan jag inte göra i stället ska jag plugga med Linn (Sällskapet är underbart, det är just plugga som känns tugnt). Men vi laddar i alla fall upp med en lunch med lite vänner först.

Jusstia, jag skulle vilja ha en egen liten Theo.. Det är den charmigaste lilla sötnosen jag någonsin mött, jag är totaly in love!!!



Kommentarer
Postat av: vickan

the old times = the best times baby

2009-10-25 @ 13:00:41
URL: http://viktoriareimfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0