I love heels men hatar känslan i fötterna efter ett tag

Igår började lördagen som vilken annan lördag, vin, gossip och dålig humor med jessi. Underbart and I love it.
Sen bar det av till Café opera för tennisfest. Vilket var riktigt trevligt, förutom att det var så galet mycket folk så att man ett tag inte unde röra på sig utan stod som packade sillar...
Sen började fötterna långsamt med stadigt döda mig, eftersom vi inte kunde sitta ned nån gång och jag hade nya heels så blev det mer och mer outhärdligt. Tog en alvedon i ren desperation i hopp om att den ska döda smärtan, det gjorde den inte.
Så vid tre tiden så drog jag mig hemmåt.
Överlag så tycker jag att det var en riktigt bra kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0