Kärlek vid första ögonkastet! ta mig tillbaka!

Sammanfattning av Italien resan:
  • Det var helt galet underbart!
  • JAG MÅSTE TILLBAKA!!!
  • käkat kanin (för första gången i mitt liv, och det var faktiskt gott)
  • käkat musslor (också för första gången i mitt liv, också det var gott)
  • Som väntat så var det bästa Fontana di trevi och Piazza di spagna
  • förälskat mig i deras vin
  • förälskat mig i deras pasta (den är lika god som det ryktas om)
  • provat Tiramisu (eller hur det stavas), men det föll mig faktiskt inte i smaken. Men nu har jag provat i alla fall!

Just nu orkar jag inte skriva om resan, men den var helt underbar! tyvärr räcker inte en helg, man hinner inte se allt man vill se, men har hunnit med det mesta. fontana di trevi, coluseum, piazza di spagna, emanuels monument mm.

Sen tror jag att jag förälskade mig totalt i huset vi bodde i, vi bodde ju i residentet hos ambassadören.. kock, trädgårdsmästare, folk som sköter hushållet, känns som att jag trivdes ganska bra där! hahaha

(kolla facebook för fler bilder)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0