kostym, check!

Jaha då var dagen kommen. Första dagen på praktiken.. Vilket gör mig galet nervös, ska nu vara på ibm i tio veckor. Jag hoppas på det bästa och att jag en vacker dag ska förstå mig på IT-världen.
Kostymen, pumps, håret uppsatt, jäklar vad jag ser och känner mig formell i dag. Sitter och käkar frukost och undrar när jag egentligen börjar idag. Ärligt talat, jag har ingen aning! (det sjuka är att jag känner mig inte ett dugg stressad av det heller, alldeles för morgon trött för det). Jag tänker chansa på kl tio, och hoppas på det bästa! (hur illa kan det bli?)

Känns som att jag måste inhandla lite med businesskläder inför praktiken, mer skjortor, kostymbrallor och sånt. Har oerhört lite av sådant då jag i princip aldrig använder det. Men shopping är ju min starka sida så lite business kläder borde vi kunde ordna fram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0