Mys söndag!

Efter en lång, fartfylld och hetsig helg så avslutades den med världens härligaste och slappaste söndag..
Det blev en lång brunch med jessi på Kung Carls bakficka, riktigt gott och trevligt. Känns som att det blir den nya söndags sysslan.
En liten vända på stan, jag köpte massa pocket böcker som jag ska ägna kvällen till. Perfekta böcker för mig, Denise rudberg´s vänninan, osa, och storlek 37.. Ytliga och intrigerfyllda.
Och sen avslutades det med en fika..
Söndagen slutade lika snabbt som den började, men känns skönt att ha gjort nå vettigt med den, i stället för att sova bort hela dagen som jag annars brukar vara grymt duktig på att göra.
nu ska jag mysa ned med mig en bok och en filt och bara myysa..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0