Nått glas vin ledar alltid till...

bakfylla..
Skulle ta nått glas vin och tjattra med Jessi i går på Scandic Malmen. Dock var det galet mycket folk där, för tydligen skulle nått band spela, så vi tog ett glas där sen kilade vi vidare till Anglais. Och efter lite vin där så blev det sturehof.

Idag mår jag väl hyffsat sådär, börjar fundera hur fan jag kan må som jag mår, fick för mig att jag bara tog några glas vin, sen började jag försöka räkna i hop dom "några glasen" och då gick det upp för mig hur onykter jag verkligen var i går..
Kollar igenom mobilen för att hitta spår från gårdagen, hittar lite bilder, lite sms och plötsligt föll allt på plats igen.. underbart..
Nu ska jag vila lite och bli människa igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0