Spenderat dagen med Matilda i studion

Dagen började med en vända på stan sedan mötte jag upp matilda för en lunch!
Sen följde jag med henne till studion och spenderade resten av dagen med att chilla där, och självklart mysa massor med världens mest sällskapsjukaste Theo.. Matilda gjorde chokladbollar och blask/kanel kaffe, blev blaskigt eftersom kaffet tog slut, och i stället för att acceptera det så försökte hon göra på det lilla som fanns kvar.
Nu har vi lärt oss av det, att det är mycket lättare att bara gå några meter och köpa nytt kaffe.
Sen behövde Matilda mig som modell igen så det blev lite bilder också.. Kastar upp det när jag får tag på de..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0